Mest använda just nu
-
Beställ slamtjänster - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Du kan inte använda e-tjänsten om du behöver en akut slamtömning. Kontakta då istället kundservice på telefon 020-120 25 00 under vardagar 08.00-15.00. Efter klockan 15.00 ringer du felanmälan på telefon 020-120 25 10. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
Du kan inte använda e-tjänsten om du behöver en akut slamtömning. Kontakta då istället kundservice på telefon 020-120 25 00 under vardagar 08.00-15.00. Efter klockan 15.00 ringer du felanmälan på telefon 020-120 25 10. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
-
Ägarbyte
Byt enkelt ägare med hjälp av bank-id. Det är säljaren som ska logga in och fylla i de uppgifter som efterfrågas. Sedan får köparen ett meddelande om att godkänna ägarbytet. Tänk på att både säljare och köpare måste ha bank-id.
-
Beställ hämtning av grovsopor - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Om du bor i en villa eller har ett fritidshus och har svårt att själv lämna ditt grovavfall på en återvinningscentral så hämtar vi det gratis i vissa delar av vår kommun.
-
Beställ brun tunna för att sortera matavfall - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Det är endast fastighetsägaren som kan beställa en brun tunna för sortering av matavfall. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
-
Beställ extra sopsäck vid ordinarie hämtning - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Har du missat sophämtningen eller har du tillfälligt mycket restavfall som inte får plats i gröna tunnan? Då kan du, mot en kostnad, beställa hämtning av extra säck vid nästa sophämtning. Du behöver göra din beställning senast klockan 12.00 vardagen innan din ordinarie hämtning. Säcken får väga max 15 kg och ställs bredvid din soptunna. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
Har du missat sophämtningen eller har du tillfälligt mycket restavfall som inte får plats i gröna tunnan? Då kan du, mot en kostnad, beställa hämtning av extra säck vid nästa sophämtning. Du behöver göra din beställning senast klockan 12.00 vardagen innan din ordinarie hämtning. Säcken får väga max 15 kg och ställs bredvid din soptunna. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
Sök tjänst
Vatten och avfall (5)
-
Beställ brun tunna för att sortera matavfall - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Det är endast fastighetsägaren som kan beställa en brun tunna för sortering av matavfall. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
-
Beställ extra sopsäck vid ordinarie hämtning - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Har du missat sophämtningen eller har du tillfälligt mycket restavfall som inte får plats i gröna tunnan? Då kan du, mot en kostnad, beställa hämtning av extra säck vid nästa sophämtning. Du behöver göra din beställning senast klockan 12.00 vardagen innan din ordinarie hämtning. Säcken får väga max 15 kg och ställs bredvid din soptunna. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
Har du missat sophämtningen eller har du tillfälligt mycket restavfall som inte får plats i gröna tunnan? Då kan du, mot en kostnad, beställa hämtning av extra säck vid nästa sophämtning. Du behöver göra din beställning senast klockan 12.00 vardagen innan din ordinarie hämtning. Säcken får väga max 15 kg och ställs bredvid din soptunna. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
-
Beställ hämtning av grovsopor - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Om du bor i en villa eller har ett fritidshus och har svårt att själv lämna ditt grovavfall på en återvinningscentral så hämtar vi det gratis i vissa delar av vår kommun.
-
Beställ slamtjänster - tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun
Du kan inte använda e-tjänsten om du behöver en akut slamtömning. Kontakta då istället kundservice på telefon 020-120 25 00 under vardagar 08.00-15.00. Efter klockan 15.00 ringer du felanmälan på telefon 020-120 25 10. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
Du kan inte använda e-tjänsten om du behöver en akut slamtömning. Kontakta då istället kundservice på telefon 020-120 25 00 under vardagar 08.00-15.00. Efter klockan 15.00 ringer du felanmälan på telefon 020-120 25 10. Tjänsten gäller för avfall i Sundsvalls kommun. I Timrå och Nordanstig hanterar respektive kommun avfallet.
-
Ägarbyte
Byt enkelt ägare med hjälp av bank-id. Det är säljaren som ska logga in och fylla i de uppgifter som efterfrågas. Sedan får köparen ett meddelande om att godkänna ägarbytet. Tänk på att både säljare och köpare måste ha bank-id.